Klachtenregeling

Klachtenregeling

Bent u ergens niet tevreden over of heeft u een klacht, laat het ons dan weten. Wij nemen uw klacht in behandeling. U kunt uw opmerking of klacht sturen middels het verzenden van een mail naar info@dekarmel.nl. Graag komen wij dan gezamenlijk tot een oplossing voor uw klacht.
U kunt zich met uw klacht ook rechtstreeks richten tot de onafhankelijke klachtencommissie van Quasir.

Bent u ergens niet tevreden over of heeft u een klacht, laat het ons dan weten. Wij nemen uw klacht in behandeling. U kunt uw opmerking of klacht sturen middels het verzenden van een mail naar info@dekarmel.nl. Graag komen wij dan gezamenlijk tot een oplossing voor uw klacht.

U kunt zich met uw klacht ook rechtstreeks richten tot de onafhankelijke klachtencommissie van Quasir.
Hier kunt u de klachtenregeling van De Karmel downloaden.

Quasir Klachtencommissie voor onafhankelijke klachtenbemiddeling
Voor klachten in de Klachtenbemiddeling:
Algemeen nummer Quasir: (0561) 618 711
Coördinator is mevrouw L. de Boon:
(06) 484 455 38 |   9:00 tot 17:00 uur (ma t/m vr) | bemiddeling@quasir.nl 

Quasir
Postbus 1021 
7940 KA Meppel 

Download de klachtenregeling.

Stichting Zorggeschil
De Karmel is ook aangesloten bij de geschillencommissie van Stichting Zorggeschil, zie voor meer informatie de klachtenregeling.